piątek, 11 maja 2012

Weekend!

Na brak wolnego czasu narzekać nie mogę. Długa majówka, matury w LO (więc pierwsze i drugie klasy mają wolne), a teraz weekend, także żyć nie umierać! :-) Pogoda również dopisuje a zatem błędem byłoby jej nie wykorzystać. Zwerbowałam siostrę, wziełyśmy aparat i rowerkiem pojechałyśmy na okoliczny stadion :)
Założyłam mój nowy nabytek - t-shirt z Zary, do tego rurki i czarne baletki. Wzięłam ze sobą również moją nową torbę z newlooka, którą do tej pory jestem zauroczona (co w moim przypadku jest rzadkie, bo jestem wymagająca co do torebek).

I cannot complain about the lack of free time. Long May-day picnic, A-levels exams in highschools, and now - weekend, so it couldn't have been better! :-) The weather is great so it would be a pity not to use it. Me and my sister took a camera and we went by bikes to the local stadion :)
I wore my new purchase, Zara t-shirt , skinny jeans and black ballet shoes. I took also my new bag from newlook, which I really love (in my case it is rare because I am very restrictive with bags).












1 komentarz: